Het laatste stukje van onze vakantie... (deel 3, laatste 😊)

26 juli 2018 - Kuta, Indonesië

Vanmorgen op tijd opgestaan om alle spullen ingepakt te krijgen. Weer gelukt, taxi een uir te vroeg maar we konden toch mee. Naar het Ida Hotel in Kuta gereden, een soort oase middenin een heel drukke stad (wát een files en drukte, bizar). Spullen op de kamer gezet en via het strand naar het Beachwalk shopping center, lekker winkelen in de airco! Niet teveel shoppen want de koffers zitten al zo goed als vol😊

Aan het einde van de dag nog even relaxen bij ons zwembad en ‘s avonds uit eten bij Poppies, vlakbij ons. Daarna nog gezellig met de familie Bongaerts afgesproken bij het Hard Rock Cafe. Paar keer van plaats veranderd zodat we elkaar ook konden verstaan. Gezellig om weer even bij te kletsen, ervaringen uit te wisselen en hen nog wat leuke tips voor Nusa Lembongan mee te kunnen geven.

Volgende ochtend rustig opgestaan, nog wat laatste prullaria gekocht en rond 12:00 door Wayan opgehaald en naar het vliegveld gebracht. Daar bij de security de voetbal van Maud ingeleverd (want kon niet leeg zonder ventieltje...) èn Rien’s mini-multitool (vaderdagkado van Maud😢) en daarna nog wat rondgehangen.

Eerste vlucht naar Taipei van ruim 5 uur was prima, daarna overstap van ruim 3 uur in Taipei. Gezellig gekletst met familie Blokzijl en om 0:10 voor het laatste stuk geboard. Veel geslapen/gesluimerd onderweg en rond 08:00 weer in NL geland waar we Kaylee en Kevin op de trein gezet hebben en Frans ons op kwam halen, fijn!

Al met al een super vakantie maar ook weer fijn en lekker om thuis te zijn!