Van Canggu naar Ubud

13 juli 2018 - Ubud, Indonesië

Vanmorgen op tijd opgestaan om spullen in te pakken en nog even ergens te gaan ontbijten. Stukje de weg opgelopen en bij een heel gave yogaretreat terechtgekomen. Daar héél gezond gegeten, vooral Kevin is goed aangesterkt🤣.

Om 11:00 kwam Wayan ons halen en zijn we naar Ubud gereden. Mooie route, je zag gewoon dat we steeds meer de jungle in reden. Steeds groener maar ook steeds natter, veel regen gehad.

Naar ons nieuwe onderkomen gegaan, de Pasga Villas, weer een eigen huis dus wel lekker. Ligt in prachtige tuin en is mooi en authentiek.

Daarna meteen door naar Ubudrafting gereden voor een raftingtour van 2,5-3km over de Agungrivier, 11km stroomafwaarts met behoorlijk wat stroomversnellingen! Erg gelachen, hard gegild en zeiknat geworden....

Weer thuis eerst lekker warm douchen, toen naar grote supermarkt voor ontbijtspul en een voetbal voor Maud. Vervolgens lekker dicht bij huis in een heerlijk bbq-restaurantje gegeten en nu lekker thuis aan het chillen.

Morgen gaan we de hele dag met Wayan (onze driver) op pad die ons allerlei bezienswaardigheden hier in de omgeving gaat laten zien.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gaby: