Naar Nusa Lembongan

18 juli 2018 - Nusa Lembongan (Mushroom Beach), Indonesië

Gisterochtend even allemaal in de turboversnelling omdat we de vertrektijd verkeerd doorgekregen hadden; was 07:30 ipv 08:30.... ging gelukkig goed en we waren nog ruim op tijd in de haven in Sanur om de boot naar Nusa Lembongan te halen. Mooie georganiseerde chaos met koffers die over het strand de boot in getild worden maar uiteindelijk lukt alles netjes. Wij ook de boot op, zwembesten aan en ruim een half uur over de golven denderen met heel veel pk’s. Bij aankomst een prachtig wit strand en blauwe zee, heerlijk! In een “bakkie” naar ons hotel gebracht en daar lekker meteen in de pool gedoken. Vervolgens met alle spullen richting het strand gelopen en daar eerst lekker geluncht. Ontbijt was er vanmorgen door alle haast namelijk een beetje bij ingeschoten: werd op de valreep chips met cola en koekjes😬.

Daarna heerlijk plekje op het strand gezocht (wel even zoeken want vloed en hoge golven!) maar daar vervolgens lekker liggen luieren, lezen, zwemmen, schelpen zoeken etc. Eindigen met coctailtje in de hand op een zitzak, the good life again!

Bij terugkomst nog even lekker spelen in het zwembad en vervolgens heerlijk uit eten bij LGood, lekker dichtbij ons hotel en met live muziek. Nog even een spelletje samen gedaan en daarna naar bedje. We hebben hier 3 2pk dus prima; met airco, ventilator én klamboe, wordt een rustig nachtje!

1. Pien:
    19 juli 2018
    Haha zie het helemaal voor me dat gehaast;) die cocktailop de zitzak trouwens ook! Enjoy lieffies!!!!