Laatste dagje Nusa.... wavesurfing!!!

21 juli 2018 - Nusa Lembongan, Indonesië

Op ons lastste dagje op Nusa Lembongan rustig opgestaan, onbeten en weer op de scooters op pad. Naar de Monkey surfschool om onze surfles van vandaag te regelen! Om 13:00 gaan we op pad dus nog even tijd om te gaan snorkelen. Opnieuw richting het noorden naar de mangroves, eerst wat drinken en dan met snorkel en al op pad naar een goeie snorkelstek. Niet zo’n succes voor allemaal want waterschoenen waren wel heel handig en het was wel een stukje lopen zeg maar.. uiteindelijk een klein half uurtje gesnorkeld en wat we gezien hebben was echt prachtig! Helaas geen  camera mee voor foto’s maar wel voor altijd in ons geheugen😊

Daarna snel weer terug, een snelle (lukte niet zo goed in het restaurant) lunch en op naar de surfschool. Eerst wat uitleg op het droge, daarna oefenen met gaan staan in het water en toen met de boot naar het rif. Eerst een rondje bodyboarden en vervolgens mochten we proberen op te staan. Loïs stond als eerste en daarna lukte het ons allemaal! De een wat sneller en natuurlijker dan de ander maar uiteindelijk was iedereen apetrots en heel tevreden. Echt heel gaaf om te doen, staand op zo’n board op die golf rijden.... Morgen wel spierpijn in onze armen van het peddelen waarschijnlijk en Rien’s scheenbeen lag na de laatste val redelijk open maar deze ervaring en herinnering nemen ze ons niet meer af!

Daarna nog even wat gedronken op ons strandje, zonsondergang gezien en hapje gegeten. Op tijd terug naar hotel want alle koffers weer inpakken. Morgen om 06:00 op, 06:30 ontbijt en om 07:00 opgehaald om met de boot terug naar Sanur te gaan. Hebben we tenminste iets aan onze dag moeten we maar denken😉