Reis en aankomst op Bali

11 juli 2018 - Canggu, Indonesië

Op maandagochtend 9 juli 2018 door opa Frans met de auto naar Schiphol gebracht, Kaylee en Kevin kwamen met de trein. Nog even spannend ivm file op de A2 maar we waren op tijd. Eerste deel van de vlucht met China Airlines naar Taipei; prima maatschappij, veel ruimte en goeie schermpjes😋. In Taipei ruim 2 uur overbruggen en toen verder vliegen naar Den Pasar. Iets minder groot vliegtuig en minder goeie schermpjes volgens de kinderen maar onderweg veel geslapen allemaal. Rond 15:00 lokale tijd aangekomen, koffers gelukkig ook😊.

Opgehaald door Wayan, de driver waar ik al contact mee had gehad in NL via een oud collega. Met 2 auto’s naar ons huis in Canggu gebracht; 300.000 Rp (omgerekend bijna 18,-) per auto voor een rit van 45 min.

Via airbnb een prachtig huis gehuurd voor 3 nachten (link volgt) en is ook ècht een plaatje! Even geinstalleerd en een plons in ons eigen zwembadje gemaakt en toen ons straatje uitgelopen om ergens iets te gaan eten. Al rond 18:30 echt donker hier trouwens. Gelukkig dichtbij prima tentje gevonden met èn burgers maar ook gestoomde pekingeend, voor elk wat wils dus. Wel met kleine hagedisjes op het plafond dus Loïs zat niet helemaal rustig🤪.

Waren op tijd weer thuis en zijn rond 22-23h naar bed gegaan. Rond 4-5h was iedereen even klaarwakker maar vervolgens toch weer ingeslapen. Nu rond 12:30 ben ik de enige die al wakker is... beetje jetlag dus. Deze dag is toch om even bij te komen van de reis en de omgeving te verkennen. Gaan straks even ergens brunchen en dan naar zee wandelen denk ik. We zien wel wat de dag ons gaat brengen, we hebben vakantie!

1. Margot:
    11 juli 2018
    Leuk om te lezen. Ik ga jullie volgen. Heel veel plezier van deze bijzondere reis. Geniet ervan. Veel liefs uit Holland😗
  2. Robian:
    11 juli 2018
    Lieverds, wat fijn dat de reis goed is verlopen, jullie zijn er! Geniet er samen van, ik kijk uit naar je volgende verhaal☺️. Dikke kus van ons💋😘