Verwendagje

17 juli 2018 - Ubud, Indonesië

Vanmorgen dus om 07:30 opgestaan en om 08:00 alleen aan de wandel gegaan op weg naar yogales. Wilde dat graag meemaken in Ubud, de bakermat van het yoga en het spirituele centrum😊🙏🏻😇

Na een klein half uurtje wandelen aangekomen op een heel gave plek; Intuitive Flow in  een heel mooie wijk van Bali, Penestanan. Een heerlijke Hatha/Pranayama yogales gevolgd in een internationaal gezelschap in een zaal met een  prachtig uitzicht. Grappig dat yoga dan toch een universele taal heeft.

Daarna even kopje gember/lemongrass thee gedronken en weer terug naar huis. Vervolgens met de meiden in een taxi naar de Bali Spa waar we een 4h durende behandeling kregen met total body massage, scrub, yoghurtbehandeling en bloemblaadjesbad. Vervolgens nog een pedi- en manicure; heerlijk genieten allemaal! Ontzettend gelachen om de papieren onderbroeken die we aan moesten😂. Rien en Kevin waren naar een andere spa gegaan waar ze ook een massage gehad hebben.

Eenmaal thuis weer omkleden voor het 9-gangen toetjesmenu bij Room4dessert, vlakbij ons huis, van Chef Will Goldfarb uit NYC. Bijzonder en lekker, al dachten de kids daar anders over en hebben we daarna nog ergens een klein hapje gegeten😊🤣.

GMorgenochtend worden we opgehaald om met de boot naar Nusa Lembongan te gaan, ben benieuwd weer!

1. Pien:
    17 juli 2018
    Gaaf lieffies wat een heerlijke reis!!