Onstuimig dagje Nusa Lembongan

19 juli 2018 - Nusa Lembongan, Indonesië

Vanmorgen lekker relaxed opgestaan, lekker ontbeten met balinese pannekoekjes met banaan en honing of chocola, vers fruit en vers sap, heerlijk! De eigenaar kwam vertellen dat we voorzichtig moesten doen in zee vandaag omdat er heel heftige golven waren. Zó heftig dat alle boten van en naar Nusa Lembongan gecancelled waren! Een aanta mensen konden vandaag dus niet op tijd terug om hun vliegtuig te halen😳.

Vervolgens zijn Kaylee en ik naar een lokale yogaschool (yoga Dunia) gegaan voor een lesje classic Indian Yoga. Waren maar met in totaal 3 dames, bijna priveles dus. De Balinese vrouw die lesgaf sprak niet heel goed engels dus we moesten af en toe gokken welke pose we moesten aannemen. Maar leuk en lekker en uiteindelijk hebben we ook nog in een bruggetje achterover gestaan dus lekker soepel geworden.

Kevin is met de meiden nog even de gym in gegaan, ook even hun sportmomentje gehad!

Vervolgens even lekker relaxen aan de pool en daarna naar het strand voor een lunch en lekker verblijf. Golven inderdaad heftig en alleen een lokale visser die zich alsnog op zee begaf.

Rien en ik zouden morgen gaan duiken maar hebben dat ook ivm de golven en de stroming gecanceld, wie weet op de Gili’s nog mogelijkheden?